Algemene voorwaarden

De deelnamekosten bedragen € 345,- excl. BTW per persoon.

Deelname is inclusief koffie/thee, lunch, documentatie en is gratis parkeergelegenheid. Na ontvangst van de factuur dien je het bedrag binnen 14 dagen (uiterlijk voor aanvang van het event) te voldoen.

Eventuele wijzigingen in het programma zijn voorbehouden aan de organisatie.


Bevestiging van inschrijving

Na jouw elektronische inschrijving ontvang je een automatische bevestiging van ons per email. Het kan zijn dat deze mail in de SPAM of ongewenste mailbox terecht komt. Heb je binnen 24 uur niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via 088-1474111 of events@customertalk.nl.

NB. Jouw gegevens worden gebruikt om je op de hoogte te houden van activiteiten van CustomerTalk. Voor vragen kan je contact opnemen met events@customertalk.nl.


Verhinderd?

Als je verhinderd bent, mag in jouw plaats een collega komen, mits deze in het bezit is van jouw inschrijving. Indien jij jouw inschrijving wilt annuleren dien je rekening te houden met de volgende regelingen. Je kunt tot 2 weken voor de datum van plaatsvinden van het event annuleren. Annuleren dient per aangetekend schrijven te gebeuren. Bij annulering tot 2 weken voor de datum van plaatsvinden, berekenen wij jou € 25,- (excl. BTW) aan administratiekosten. Bij latere annulering ben je het volledige bedrag verschuldigd.


Event foto’s

Hierbij informeren wij u dat gedurende CustomerTalk events foto’s en video’s gemaakt worden. Het beeldmateriaal kan gebruikt worden in onze communicatie-uitingen.


Gratis Digitale Toolkit 

Iedere deelnemer krijgt toegang tot een Digitale Toolkit (ter waarde van 150 euro) waarmee u praktisch aan de slag kunt en u zich verder kunt verdiepen. De Digitale Toolkit bevat:

  • Relevante artikelen (pdf)
  • White papers (pdf)
  • Beschikbaar gestelde presentaties en/of hand-outs van sprekers tijdens het congres (pdf)