Chatbot ja/nee? Stappen voor de inrichting van de beste service strategie!

Klanten hebben steeds hogere verwachtingen omtrent de service van een organisatie. Dit komt oa door claims van organisaties zoals “vandaag besteld, morgen in huis” of los je vraag zelf op/stel hem via Whatsapp; waardoor klanten zien hoe het ook kan en niet meer 10 minuten willen wachten aan de telefoon. Toch hebben veel organisaties moeite om hieraan te voldoen dankzij onder andere complexe systeem landschappen, losse afdelingen en functioneel aangestuurde mensen. Dit voelt de klant, aangezien hij vaak niet 1 eenvoudige journey heeft waarin hij snel en direct wordt geholpen.

Digitalisering kan jou als organisatie helpen de klant beter te servicen. Casper van den Broek behandelt vragen als: Hoe kun je je klantenservice digitaliseren? En hoe zorg je ervoor dat je meerdere kanalen aanbied, maar toch als organisatie in de lead blijft? En wat kan een service bot of conversational agent hier voor rol in spelen?

Parallelsessie 2
Locatie: Zaal 3 Datum: 4 april 2019 Tijd: 11:35 - 12:20 Casper van den Broek